Profil Kosmetyczny

środa, 9 marca 2016

Czas zacząć przygodę

Jestem Joanna i szukam swojego miejsca w świecie.

Założyłam tego oto bloga, aby poukładać sobie większość spraw w głowie, i mam nadzieję że mi się to uda. Przede mną kilka ważnych decyzji życiowych, na przykład wybór studiów - w tym roku nie udany, w przyszłym zobaczymy - czy to kosmetologia, czy to dietetyka, czy może studium?

Jak na razie pragnę jedynie uporządkować codzienność. Pielęgnacyjne rytuały, odżywianie się, czy nawet
przestrzeń, w której mieszkam. Gdyby nie rozwalona gospodarka hormonalna, która czasem uprzykrza życie w sferze fizycznej i psychicznej, może nie narzekałabym i nie szukała wymyślnych (tak to niektórzy nazwą) "naturalnych" sposobów bytowania - bo jak inaczej to nazwać? 

Rozpoczynam podróż w poszukiwaniu złotego środka. Najlepszych produktów dla mojej cery, mojego ciała.

Jakie są moje hasła przewodnie?

prostota
niskie koszty
jakoś
efektywnoś
minimalizm
naturalizm

Mam cichą nadzieję, na to że może komuś pomogę z problemami z którymi sama się borykam. Dlatego zachęcam do cierpliwego obserwowania i wyłapywania własnych perełek i złotych środków!


W następnym wpisie eksperyment na porost włosów :)
Trzymajcie się ciepło!
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz